Business Administration / Operations Management and Information SystemsProfesör
Deniz Aksen
Ofis: CASE 245Telefon: +90 212 338 1684
Araştırma Alanları
Logistics; Facility Interdiction and Protection; Heuristic Methods for Combinatorial Bilevel Optimization
Eğitim
2003
PhD in Management, Purdue University
1996
Yüksek Lisans-Tezli, BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
1994
Lisans, BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Araştırma
Logistics; Facility Interdiction and Protection; Heuristic Methods for Combinatorial Bilevel Optimization
Ödüller
----
TÜBİTAK-BİDEB 2224 Conference Travel Grant of US$ 1,000 for attending IWDL 2006 in Brescia, Italy.
----
Google Online Marketing Challenge (GOMC) 2011 Semi-Finalist Team Mentor ranked in the top 100 among 3082 teams from 70 countries. (Account ID: 474-542-0366)
----
Google Online Marketing Challenge (GOMC) 2014 Finalist Team Mentor ranked 19th in the world (4th in the MEA region, 1st in Turkey) in the Adwords Business category among 2521 teams from 80 countries.
Dersler
BUSAD
CASE
IEOM
GSSE
Çerez Bildirimi
Cookies are used to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. You can accept all cookies by selecting "Allow all" or you can edit the settings by selecting "Customize your cookie settings".
When you visit a website, information is stored in your browser, mostly in the form of cookies. This information may be about you, your preferences or your device, and is often used to make the site work as you expect it to. The information does not usually identify you directly, it is meant to provide you with a more personalized web experience. You can choose not to allow some cookies. Click on the different category headings to learn more and change our default settings. Click here to view our cookie policy.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.