Adayların yüksek not ortalamaları ve test skorları, işletme veya ilgili alanlardan (örn. psikoloji, ekonomi, istatistik) lisans dereceleri ve araştırma deneyimleri bulunmaktadır. Programda belirli bir zamanda, genelde 12 ile 16 arasında öğrenci bulunmaktadır.

 

2013 Doktora Mezunlarımız

Gülen Sarıal Abi, Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi, Bocconi Üniversitesi, İtalya

Peren Özturan, Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi, Vrije Üniversitesi, Hollanda

 

2015 Doktora Mezunlarımız

Ayşe Eda Sayın, Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi, IE School of Business, İspanya,

Ahmed Timoumi, Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi, Indian School of Business (ISB)
Aras Alkış, Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi TED Üniversitesi, Türkiye,

 

2016 Doktora Mezunlarımız

Efe Çamurdan, Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi ,University College, Irlanda
Xiaohan (Hannah) Wen,  Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi, Özyeğin Üniversitesi, Türkiye

 

2017 Doktora Mezunlarımız

 Tuba Yılmaz, Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi, BI Norwegen Business School, Norveç

Ceren Hayran, Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi, Özyeğin Üniversitesi, Türkiye

 

2018 Doktora Mezunlarımız

İsmail Erzurumlu, Pazarlama Dr. Öğretim Üyesi, NEOMA Business School, Fransa

Burak Gökgür, Operasyon Yönetimi, Dr. Öğretim Üyesi, Sabancı Üniversitesi, Türkiye

 

2019 Doktora Mezunlarımız

Cansu Iskenderoglu, Finan Dr. Öğretim Üyesi, Özyeğin Üniversitesi, Türkiye

Melis Ceylan, Pazarlama Misafir Dr. Öğretim Üyesi, Bilkent Üniversitesi, Türkiye

Masoud Shahmanzari, Yönetim ve Bilgi Sistemleri, Dr. Öğretim Üyesi, İstanbul Şehir Üniversitesi

 

 

2020 Doktora Mezunlarımız

Beril Boyacıoğlu, Koordinatör, Koç Üniversitesi Kworks Girişimcilik Araştırma Merkezi, Türkiye

Mustafa Karataş, Pazarlama, Dr. Öğretim Üyesi, Nazarbayev Üniversitesi, Kazakistan

Nima Manafzadeh, Doktora sonrası Araştırmacı, Eindhoven Teknoloji Üniversitesi, Hollanda